Suasana Tiga Saribudolok,

July 8, 2008 at 12:15 pm 106 comments

Inang i tiga … comen dulu , baru teksnya menyusul ya

Entry filed under: 1. Tags: , , , , .

GONDANG ETA HU JUMA PARILAHAN

106 Comments Add your own

  • 1. Jusuf Ginting  |  July 9, 2008 at 10:55 am

    TIGA ato disebut juga Pasar yaitu tempat berjualan segala kebutuhan masyarakat baik sandang, pangan, papan dan pakaian2.
    TIGA sardol mempunyai suatu ciri khas yang unik antara lain :
    1. hanya dilaksanakan setiap hari RABU
    2. menyediakan segala kebutuhan
    3. masyarakat yang pluralis terdapat disana (beraneka ragam SUKU) simalungun, TOBA, KARO, JAWA, PADANG, MANDAILING, PAK-PAK. dll

    TIGA ini merupakan TIGA TRADISIONAL yang telah turun temurun diwariskan oleh nenek moyang kita (ato OPPUNG ta) sehingga TIGA ini harus tetap dilestarikan karena merupakan salah satu tempat untuk mencari nafkah oleh beberapa kalangan masyarakat..

    selain di dalam TIGA (di dalam LOST) biasanya setiap hari RABU ada beberapa padagang obat2 tradisional yang berdagang di sekitar jalan sutomo dan merdeka ato mereka sering di sebut masyarakat kita dengan istilah (PARKOYOK) yang artinya berdagang dengan mengadakan antraksi2 yang aneh2 dan diluar kemampuan manusia yang akhirnya mereka menjual jenis2 obat2an tradisional.

    semakin berkembanganya suatu komunitas masyarakat maka kondisi TIGA ato pasar tradisional ini semakin tersingkir karena akan hadir beberapa Pasar2 MODERN baik itu berupa Swalayan ataupun SUPERMARKET dan MALL… sehingga selalu yang dirugikan adalah masyarakat KECIL (wong CILIK) kata MEGAWATI…….
    kita harapkan TIGA ini dapat tetaop bertahan karena sangat SESUAI dengan BUDAYA kita orang SARIBUDOLOK pada umumnya dan SILIMAKUTA pada khususnya.

    Reply
  • 2. jani karmawadi purba  |  July 11, 2008 at 5:39 am

    saya adalah asli sardolok,istri saya juga asli sardolok
    saya lahir di sardolok tapi besar di medan ,dan sekarang saya tinggal di Batam.
    saya sangat rindu dengan tiga sardolok.
    dansaya sangat berharap tiga sardolok masih bisa di pertahankan dengan keadaannya yang natural.

    Reply
  • 3. ivy  |  July 26, 2008 at 1:15 am

    Comment yg diatas @Jusuf Ginting, orang yang aku kenal bukan ya? Hmmm dulu sekolah di SD GKPS ya? SMP di SMP N 1 Silimakuta?

    Reply
  • 4. Jusuf Ginting  |  July 31, 2008 at 10:49 am

    bener tuh aku yg dulu SD GKPS, SMP N 1 saribu dolok
    ivy sapa yach, dan FS nya alamtanya apa? nover_ithink83@yahoo.co.id (add ya) pasti temen lama ya??

    Reply
  • 5. paranduhur  |  August 1, 2008 at 11:30 am

    Jusuf sama si Ivi, sekali-ekali bikin reuni itu,makanya biar mantap makandi RM PAGORI,panggangnya sama singsangnya mantap bangat,ma,nyos gitu lo,,

    Reply
  • 6. mareas sipayung  |  August 1, 2008 at 2:40 pm

    Baggal ma Suttil ni Oppung i da…………… hahahahahaaaaaaaaaaaa

    Reply
  • 7. Lita  |  August 1, 2008 at 2:58 pm

    Lao madabu kan, suttil nai.. hihihi,

    Songon na hutandai do bah inang ai…??

    H’mmmm………???

    Reply
  • 8. Jusuf Ginting  |  August 6, 2008 at 10:38 am

    Wah…wah…..
    mantap tumang tene !!!!!

    Reply
  • 9. mareas lagi  |  August 10, 2008 at 7:52 am

    #

    8. Jusuf Ginting | August 6, 2008 at 10:38 am

    Wah…wah…..
    mantap tumang tene !!!!!

    aha na mantab i boss?
    suttil ni inang i? hahahahaaaaaaa

    Reply
  • 10. jhon'c  |  August 11, 2008 at 9:18 am

    KALO HANYA BISA KOMENTAR JA MENDINGAN GA USAH DEH (BUKTI’IN DONK)
    NO ACTION TOLK ONLY
    ANAK SAYA JG BISA TUH

    Reply
  • 11. mareas sipayung  |  August 24, 2008 at 4:41 pm

    uda ngbuktiin apa emang pak?hahahahahah
    piiiiis laaaaaaaahhhhhh

    Reply
  • 12. JHON'S  |  August 25, 2008 at 11:57 am

    NGEBUKTIIN BUAT MAMAKMU DULU HAHAHAHAHAHA…………………..

    Reply
  • 13. JHON'S  |  August 25, 2008 at 11:58 am

    BUAT MAMAKMU DULU…….

    Reply
  • 14. lae  |  September 3, 2008 at 6:36 am

    BUKTIIN KEPALAMU MU KAMBING.

    Reply
  • 15. lae  |  September 3, 2008 at 6:38 am

    EMANG KM UDAH TERBUKTI ,KM AJA CUMA NGOMONG AJA SETAN.

    Reply
  • 16. mareas sipayung  |  September 10, 2008 at 11:57 am

    UDALAH…..
    JANGAN BERANTEM DI SINI..GA ENAK DI LIAT SAMA ORANG BAYAK HAHAHAHA…..

    Reply
  • 17. CHATNI S  |  September 17, 2008 at 4:31 am

    ai naha do nasiam sama sama par sardolok tapi gojok. ulang sonai mela hita. harusni hita sama sama marpikkir soddia ase tiga sardolok roh majuni janah lang kumuh songon na i gammbar ai.

    Reply
  • 18. jhon'c  |  September 21, 2008 at 6:01 am

    HAHAHAHHAHAAAAAAAA
    HORASSSSSSSSSSSSSSS
    EMANG ENEK YA KALO BERANTAM DI SINI
    CUMA TULISAN JA KOK HAHAHAHAAAAA
    TP SERU JG KOK JD BACANYA GA SENYUM” DOANG
    BUKA HAM E-MAILKU LAE ASE ITANDAI HAM OTIK AU
    HAHAHAHAHAAAAAAAAAAA
    POKOKNA GAPAL (garama pak’kail han GANG SETAN MA)

    Reply
  • 19. jhon'c  |  September 21, 2008 at 6:02 am

    SIAP TEMPUR
    SENGGOL BACOK – SREMPET SANTET

    Reply
  • 20. Karl T Girsang  |  October 4, 2008 at 1:40 pm

    Tiga runggu hu Tiga raya
    Tiga raja hu Tiga Sardolok
    Ulang nasiam gojok alani bodok.
    dearan songon par raya
    siap menunggu alani loyo

    Amigo,

    Reply
  • 21. Ika Girsang  |  October 21, 2008 at 5:41 am

    sempatnya dulu aku ikut berjualan di tiga Sardolok itu bah….heehhe
    Bantu mama jual Ikan Asin
    Kangen juga dengan suasana di Tiga itu.
    makan mie di simpang sardolok hmm….lezat tumang

    Reply
  • 22. peter silalahi  |  October 24, 2008 at 4:04 am

    salam kenal boeat teman2x di sardol. tahun 1992 saya tinggalkan sardol sekarang perkembangannya ruar biasa bravo maju terus

    Reply
    • 23. Rajanson purba  |  September 9, 2009 at 9:38 am

      Salm knal ya ma lae,sanina botou nd parbn dr saribudolok.Smg appun kndla pasr sarbdlk kt hrs eujumen dan majukn perthankn sbgai gnerasi s.Dlok city.

      Reply
  • 24. gia girsang  |  October 27, 2008 at 10:13 am

    songon suntil ni inang diri

    Reply
  • 25. arief  |  November 2, 2008 at 10:09 am

    huhhhh……..

    Reply
  • 26. jolma  |  November 3, 2008 at 6:23 am

    han siantar husardolok lewat raya
    hu ja tene nina par raya
    MITTOR LEMAS BADAN.

    Reply
  • 27. eel simbolon  |  November 7, 2008 at 5:40 am

    Horas buat keluarga silimakuta
    Saya senang sekali liat page ini.
    About tiga 1000 dolok……thx banget yahh
    1000 dolok sudah menopang,membangun nnnn blablabla di hidup saya,,,
    culturenya bagus banget,,waktu kecil saya ingat pernah ikut kerja tahun,doma dokah lang huidah acara ini….
    tutur kata orang2nya saya suka ada kata”kik”
    yang paling mantap ni dr 1000 dolok kalau sdh tau keluarga pasti hormat,,,,gw suka benget,,i miss naik sepadan,,,porini mulak masih balapan ga yahh mobilnya heheheheh…
    horas silima kuta I love all a bout it

    Reply
  • 28. eel sim  |  November 8, 2008 at 10:24 am

    tiga saribudolok ramai orngya ramai copetnyaa heheheheh

    ga jauh beda sama di p.gadung

    Reply
  • 29. eel sim  |  November 8, 2008 at 10:39 am

    coment ku
    saribudolok culturnya bagus…..ada kerja tahun,,makanannya TOP MARGOTOP lahhh masakan batak banget,,,saksanggg,,,,,panggang,,,lemang,,,nnn,,,cimpaa wah…sudah lama sekali tidak mencicipinya,,,
    *****orang2nya baik dalam tutur kata ada “kik” >>>sopan<<<<kalau sdh tau keluarga ga bakalan digangguin di sirpang opat,,,,Ohhh saya selalu ketakutan kalau ada disana banyak yg mabok,,,
    To:Teman2 lamaku kalau ada yg kenal tolong sampaikan salam saya
    Namanya:Camelia Purba anak siantar nikah sama paribannya di saribudolok,,,sumanti Purba anak gang setan,,kapan kita nyanyi lagi..??

    Reply
  • 30. Panjual timbaho  |  November 11, 2008 at 6:16 am

    Aimase gara-gara suttil mittor marbadai nasiam.Ulang ijon nasiam ribut,tanda dassa nasiam lang ongga hutiga.

    Reply
  • 31. Pabisuk  |  November 19, 2008 at 1:22 pm

    Ai lang ribut ambia, ai halani sihul ni uhurni do mangida hutana, songon nostalgia tumang das ambia.

    Reply
  • 32. joy  |  November 29, 2008 at 12:25 pm

    tiga itu memang bagus,,,,,,,,
    tapi lebih bagus dan indah kalo kebersihannya di jaga,,

    maju trus simalungun……….
    horas,,,,,,,,,,,,,

    Reply
  • 33. CHATNI S  |  December 3, 2008 at 2:50 am

    horasssss!!!!!!!tiga sardolok. tunggu kedatanganku tgl 19 des aku pulkam n hari rabu tgl 24 des aku akan reuni keliling tiga sardol terutama i losd panjual kain tempat anak boru garama biasa margalah ( ai musim dape sonai lakan). martabak na idohorni panjual ikan asin ai adong dape???masiholan diri lakan

    Reply
  • 34. jhon's chobar  |  December 9, 2008 at 11:49 am

    MUSIM HUJAN TLAH TIBA
    TIGAKU TERCINTA AKAN TERGENANG
    SEPATU BOT N KANTONGAN PLASTIK AKAN MENJADI PAHLAWAN TUK MENUTUPI ALAS KAKIKU
    KAPAN…,KAPAN…,KAPAN…,
    WHY…WHY….WHY…..
    MENGAPA SEMUA DIAM APA PERUBAHAN ITU SUDAH KIAMAT
    ATAU KEMAUAN ITU YANG TELAH PERGI…????

    PAK CAMAT HOLONG OTIK UHURMU MANORI HANAMI PARSARDOLOK ON……….

    Reply
    • 35. HARTATO NABABAN  |  June 20, 2009 at 4:36 pm

      naha baeonon ni bapak ai anggo kesadaranta pe sebgai masyarakat hurang…
      harus na saling mendukung mahita ase tercapai saribudolok na megah pakon tarsiar hu daerah lain halani kualitas ni..
      bani bapak camat ase lebih tegas mangusahahon huta ta on pak…
      hidup saribudolok
      dri mantan siswa saribudolok
      SMAN 1 Silimakuta 2008

      Reply
  • 36. simanggis  |  December 11, 2008 at 7:09 am

    bang jonel tolong lobe ciptahon lagu judul na”MASE DORAS UDAN’
    karang ham iji kata katana,judul na kan mahu ciptahon.

    NB:MINTA TOLONG TUMANG JONEL.

    Reply
  • 37. simanggis  |  December 11, 2008 at 7:15 am

    sannai jonel judul na”KORUPSI MABADOR”
    oppe karang ham ma kata katana .ai berhubungan hu kehidupan do ganup on OKEY….

    aiiiii ham dassa artis totang ji …….la umma
    mudah2 meledak album iiii kin.
    BRAVO JHON ELIAMAN

    Reply
  • 38. simanggis  |  December 11, 2008 at 7:18 am

    MELALUAI LAGU AJA KITA UNGKAPKAN PENDERITAN……..SAEE

    Reply
  • 39. nunus  |  December 14, 2008 at 9:18 am

    sardolok kalau dengar namanya pasti teringat dgan tigasardolok,
    biasanya macet tdk ada disiplin dimana2,baik tukang sorong dan tukang jualan. tapi sekarang malah tambah sepi tidak seperti dulu thn 1987 saya sma di rk dan tinggal di asrama rk, ingatnya cari kayu di piso2 barvo asrama
    salam teman2 kirim info ya ke mitrasejaticitramakmur@yahoo.co.id
    nunus

    Reply
  • 40. Pabisuk  |  December 16, 2008 at 1:28 pm

    Anggo lang adong datangna ambia ai idia ra camat horja bakti,tiga saribudolok domma pas songon parlangean ni horbo. Sadangkan simpang opat banjir do anggo rohonsa udan. Tambah merosot do hutantai ambia,terutama ma ai tentang kebersihan. kemajuanna aima tambah bahat kederaan, lambah lambin lang taratur be.
    Sonai malojo:

    Marry Christmas and Happy New Years

    Shalom,

    Reply
  • 41. SILOJA LOJA  |  December 16, 2008 at 10:59 pm

    horas horas horas ODDOK KOn mada inang.

    ase hita ganup ro hutonga on oddoskon lakan.

    mafioso.siloja loja

    Reply
  • 42. tu4h  |  January 6, 2009 at 4:00 am

    horas ………….
    pajupah use hita tene……….
    hubani hasoman na lape manandai au,
    ase marsitandaan lobei hita tene……..

    kirim nasiam emai hu : simanja_tuah@yahoo.com

    hu paima…………

    tarimakasih…..

    Reply
  • 43. CHANDRA  |  January 7, 2009 at 7:45 pm

    Harapan Kota ini pad temen 2 semua, mdah – mdahan dari bnyak pemuda sardolok yang berbagai jenis jenjang pendidikan, slalu saling mendukung. immanuel

    Reply
  • 44. CHANDRA  |  January 7, 2009 at 7:47 pm

    MERRY CHRISTMAS
    AND HAPPY NEW YEAR

    uNTUK SEMUA PEMUDA IMMANUEL

    Reply
  • 45. simanggis  |  January 9, 2009 at 7:19 am

    jon eliaman ” atek na kayangan do raho lae makarang judul lagu i ningun,

    Reply
  • 46. Frans Purba  |  January 9, 2009 at 8:56 am

    diachir thn 50an dan permulaan thn 60 an -tiga sardolok adalah barometer utk 2 perkara bagi hanami yg marlajar garama.yaitu:
    1; tempat mengadu kebolehan dalam memperoleh pacar baru dan merayu anak boru .
    2.Dan mengadu kebolehan dalam berkelahi dgn tangan kosong satu lawan satu lawan centeng2 sardolok.

    Reply
  • 47. Panjaga museum  |  January 14, 2009 at 10:38 am

    Anggo huahap piga-piga bangunan naisekitar sirpang opat ai ma sosok ibaen jadi bangunan bersejarah yang patut dilindungi.sirpang opat kota tua mirip jakarta tempo doeloe.Tapi onpe ulang pitah boi markato hita,apalagi hubani nasiam pemerintah daerah karang nasiam otik nian ase ulang maharga tu pupuk,ma tarte hanami parjuma-juma on,ooo,,,tulang,begehamdo sahap hai.

    Reply
  • 48. fradinata saragih  |  January 14, 2009 at 3:25 pm

    hah…..hah…………………..
    sardol city
    bahat tumang pareman
    apalagi i sippang opat.l

    Reply
  • 49. Dearni Simbolon  |  January 17, 2009 at 5:42 am

    salam kenal , Dearni Simbolon
    dhea@infopenerbangan.com or double_dea81@yahoo.com

    Reply
  • 50. Pabisuk  |  February 5, 2009 at 1:15 pm

    Anggo hu tiga Saribudolok nasiam, unang nasiam lupa singgah hu kios ni si Darsun, ai enak do tumang POCAL ni ai, halani bahat do ibaen bana bulung ni ambotik,naihomani do daun genjer,pake tahu dohot tempe do, Tapi sambal niama namambaen enak tumang, cocok bani hawa Saribudolok, Borsih tumang do kios ni ai. Domma piga2 hali au hunjai. Letakni kios ni ai, anggo masuk hita han sippang opat lao ma hita hu kios par kain, lurusan ni aima hu bagian timur.Anggo idingat nasiam rumah potong ni Pa Bosi nahinan, pas ma ibelakangni ai, nahinan marjualan ijai aima Almarhum Girsang partanoh Lapang. BONA PETET.

    Reply
  • 51. CHATNI S  |  February 10, 2009 at 8:25 am

    TIGA SARDOLOK JAUH BERUBAH, SELAIN TAMBAH KUMUH TIGA ON PE TAMBAH MALUNGUN.SADA HAL NA TOTAP AIMA MASALAH SAMPAH NA MERAP DOHOT HUBANG TONG DO SONGON NA HINAN.KEBETULAN PAS MULAK HANAMI DESEMBER 2008 HU TIGA DO AU PAS UDAN HOMA JADI LANG TARDALANI GANUP TIGA ON TAPI PAJJUAL PULUT NA IJALAN MERDEKA IDOHOR GARBANG TONG DAPE IJAI

    Reply
  • 52. hosa hosaon  |  February 11, 2009 at 4:02 am

    ijai depe ti pajjual pulut aiii ai langganan ku hinan daiii.
    parborno daii.
    hu ham inang ase itingatkon resep ni pilut i, ase”GO INTERNASIONAL “.
    SATU JIWA
    1 PARMANUK
    2 PAJUAL PULUT
    3 PAJUAL BAWANG
    4 PARENGE RENGGE

    ASE SERENTAK NASSIAM MANGUSIR CALEG NABAT OMONG.
    DOHOT DEMON NASSIAM CAMAT I ANNGGO LANG BERES KORJANA.AI NASSIAM DO GANUP NA MABERE GAJI NA.

    HATI HATI PARA BIROKRAT SARIBUDOLOK” CUMA MODAL SMS’ KAMU DI PENJARAKAN.

    Reply
  • 53. pangiskis  |  February 11, 2009 at 10:20 am

    Ulang mittor taoal ham nian,ulang ham salah da,ai hubang aido mamabaen keren tiga Saribu dolok ai,

    Reply
  • 54. pangiskis  |  February 11, 2009 at 10:23 am

    Anggo hu tiga Saribudolok nasiam, unang nasiam lupa singgah hu kios ni si Darsun, ai enak do tumang POCAL ni ai, halani bahat do ibaen bana bulung ni ambotik,naihomani do daun genjer,pake tahu dohot tempe do, Tapi sambal niama namambaen enak tumang, cocok bani hawa Saribudolok, Borsih tumang do kios ni ai. Domma piga2 hali au hunjai. Letakni kios ni ai, anggo masuk hita han sippang opat lao ma hita hu kios par kain, lurusan ni aima hu bagian timur.Anggo idingat nasiam rumah potong ni Pa Bosi nahinan, pas ma ibelakangni ai, nahinan marjualan ijai aima Almarhum Girsang partanoh Lapang. BONA PETET.

    Ma husuba nattari ada posalni bana ai. siak tumang,songon namantapan otik huahap panggangni Pagori ai,

    Reply
  • 55. pangiskis  |  February 11, 2009 at 10:26 am

    ANGGO BAI NIAN,NAPANGINDO HUBANI HAM ADMIN,BAEN HAM NIAN TOPIK-TOPIK NABARU,MARGATTIH-GATTIH SONAI,ANGGO TOPIK NASONARION MAMABASION,MELAKIN HITA IDIDAH JAWA-JAWA AN SONON,

    Reply
  • 56. Karl T Girsang  |  February 16, 2009 at 5:32 am

    Horas Frans.
    Domma songon dia Kabar iji ?
    Domma songon dia Kabar Kawan ta si Rajeki Purba?
    Anggo si Ponidi lalap do i Kampung Jawa.

    Patabu.

    Reply
  • 57. sihar saragih  |  February 25, 2009 at 2:31 pm

    ai sihol tumang uhurhu lao mulak. alai dou do au i irian. namanjaha ono atekdia soppat patanda au. sihar saragih sikollah i smp n 1 saribudolok lulus 1995. salam rindu da hubungi nasiam au i 0812 4831 189. Gbu

    Reply
  • 58. andi  |  February 27, 2009 at 5:26 am

    horas lo….

    salam ANAK KARSA

    Reply
  • 59. Esron Karo Karo  |  March 3, 2009 at 4:53 am

    horas bani nasiam ganup…

    1000 dolok sudah sangat berubah, kami sudah mendaoat foto terbaru pajak saribu dolok. Pajak sayur sudah pindah ke harangan sidua-dua. kebayang kan horbo itu bawa sayur yang berat ke harangan sidua-dua, kalau dari simpang 4 ke atas sih enak, tetapi kebayang dari bandar raya? dolok paribuan? bangun dolok???? “tapi tenang ma nasiam, halani domma adong becak motor nami” soanai ma nina tukang ojek. sada do na pasti i saribudolok, kemacetan jalan raya, lang be tartahan sangga pajak ari rabu…

    Bahat do holsoan orang tua sonari i saribudolok, halani lang be ura mardaya suan-suanan sonari. nasiam hasoman haganupan, aha do kira kira na boi i bahen hita, ase boi hurang holsoan ni orang tua i saribudolok. On do menjadi PR humbani hita ganup hasoman.

    naha do sibahen paturehon huta ta?

    horas ma bani hita haganupan…..

    Reply
  • 60. tu4h  |  March 12, 2009 at 2:27 pm

    horasssssssss

    Reply
  • 61. CHATNI S  |  March 13, 2009 at 1:59 am

    TO : ESRON

    AI ESRON ANAK NI PAK TK DO HAM????SONAHA KABAR??SI RUDI IDIA SONARI?AI UMMA MOPPO BANA?SALAM DA (SATNI. S)
    PAR GANGSET

    Reply
  • 62. Karl T Girsang  |  March 14, 2009 at 12:45 pm

    To:Chatni,s.

    Domma sadia umurni si Jhon ai? alani umur dohot kesehatan
    sangat penting untuk mangurus Visa,tarlobih sanari on susah tumang mangurus Visa,tapi sai adong nalewat,hu anjurhon cuba lobe cek hu Consulate U.S.A i Surabaya,melalui calo,alani bahat do
    ijon calo,tapi hati2 ulang langsung bertindak.i Bulan desember na lewat adong do kasoman hu mulak hu surabaya,Istrina horja i Consulate U.S.A,bahat do i urusna,tapi lang huboto atek mardalan dope? anggo soal horja sai adong do asal mau jadi buruh kasar.
    na hu habiari soal mangurus Visa.

    Reply
  • 63. Karl T Girsang  |  March 14, 2009 at 12:59 pm

    To: Esron Karo karo.
    Esron ,You anak bapak tendel Karo2 Ya?
    Bapak tendel mantan Guru saya di S>M>A.S,dolok.Thn 1972.
    Uda gimana kabar Mamamu Sartani Saragih? dimana dia sekarang?
    Klu ngobral you ama Bapak, kirim salam dari Karel Girsang.

    Reply
  • 64. CHATNI S  |  March 16, 2009 at 2:00 am

    TO : TULANG

    ANGGO UMURNA UMMA 28 THM TULANG. ANGGO MASALAH BURUH KASAR LANG MASALAH AI ALANI IJON PE TONG DO BURUH. HUSUBA PE KIN ISUKKUN SUKKUN NA HU CONSULAT SEKALIAN CARI CARI INFO.

    Reply
  • 65. putri  |  March 18, 2009 at 10:59 am

    senang banget ada page ne..
    domma masihol uhur mangidah tiga..

    Reply
  • 66. Girsang 4r Gangset Jalan SMA Negeri  |  March 18, 2009 at 2:58 pm

    Salam Kenal ma Hubani Hasoman saangkatan Hu na i Gangsetan Mudah 2x an Melalui Barita on Itanda nasiam dopeni au na sonari Mardomisili I Pulau Batam. Hutadikkon Sardolok Bani Tahun 1993 Tapi sanggah Mulak au Domma bahat tumang Perobahan andohar kedepanpe Sardolok Semakin Maju Goranhu Ihuta aima RISTO Girsang Posisi Di Pulau Batam Hurang Jelas Boi ihub au i No : 0813 6477 5957 Horasssma

    Reply
  • 67. CHATNI S  |  March 19, 2009 at 1:39 am

    to :TULANG

    TUL MA HU PADAS SALAM NI HAM HU MAMAK, SALAM BALIK NINA NASIDA, CERITA DO MAMAK ONGGA NINA I LEAN HAM BANA DOLLAR. TERNYATA ABANG NI TULANG LAMSAR DO HAPE HAM ATI??????

    Reply
  • 68. karel girsang  |  March 20, 2009 at 1:24 am

    Ya !! Si langsarma siapudannami.
    adongdo Ha soman i jon Gati2 do roh bana hu
    Konsulate ni U,S.A . Goranna ABDULLAH,baru dope bana han New York,Aslina han Madura.
    Tapi anggo cari Info hanima hati2.au lagi cari Info
    do ijon hankeluargana alani bahat do keluarga na ijon.Pa sukkun hanima Lottery Greencard alani adongdo sonari undian ai.proses ni on gampang2 sulit.jadi anggo lang si coba lang si boto.jadi haganupan on harus tabah dan jujur serta mohon restu dr TTuhan.

    Reply
  • 69. ida  |  March 29, 2009 at 6:19 am

    horas……………….

    Reply
  • 70. JHON'S CHOBAR  |  March 29, 2009 at 11:54 am

    TO :
    SAHABATKU TIADA AKHIR
    JAFRAN SIPAYUNG (KANG) N JONISTON SARAGIH (LASAK)
    IN MEMORIAM……10-02-09
    GANGSET CRY……
    INDAHNYA SEBUAH PERSAHABATAN ADALAH KEBERSAMA’AN TIADA AKHIR
    BEGITU CEPAT TANPA ADA PERPISAHAN HINGGA MENINGGALKAN KENANGAN PILU YANG
    TAK SANGGUP AQ KENANG
    AQ TAKKAN PERNAH SANGGUP MENDOAKANMU
    BIARLAH ENGKAU GENTAYANGAN HINGGA KAU BISA MENEMANIKU DAN MELIHATKU….,
    TP BIARLAH LAH PERSAHABATAN INI MENJADI SUATU KEABADIAN DIANTARA SURGA DAN NERAKA
    TOLONG DOAKAN AQ HINGGA AQ SANGGUP UNTUK BERTAHAN TANPA PENYESALAN ENGKAU KURELAKAN SELAMAT JALAN KAWAN………………
    (KITA MASIH GAPAL KHAN…???)
    PEACE LOVE N ROCK’N’ROLL

    Reply
  • 71. majer72210  |  April 6, 2009 at 11:05 am

    Au par siboro gaung-gaung. ibitoh hanima do ija ai? i toruni dolok purba sigaung-gaung, huta haranggaol. gatih do hanami hu sardolok mardalani, bolanja dapur anggo dong duit. Tapi dokah ma lang hujai be, domma dokah hanami i jakarta bah. hinan mesek do anggo mardalani hu tiga ai halani lengkap do, tapi anggo nini nasiam lambin kumuh, aih lakan.. malungun ma pangahap.

    Reply
  • 72. Juanda ParGangset  |  April 10, 2009 at 1:54 pm

    Horas satni………… eta hu parilahan….. mardege.. i potong do asu kan? idia sonari?

    Reply
  • 73. joni  |  April 24, 2009 at 8:10 pm

    TO :
    SAHABATKU TIADA AKHIR
    JAFRAN SIPAYUNG (KANG) N JONISTON SARAGIH (LASAK)
    IN MEMORIAM……10-02-09
    GANGSET CRY……
    INDAHNYA SEBUAH PERSAHABATAN ADALAH KEBERSAMA’AN TIADA AKHIR
    BEGITU CEPAT TANPA ADA PERPISAHAN HINGGA MENINGGALKAN KENANGAN PILU YANG
    TAK SANGGUP AQ KENANG
    AQ TAKKAN PERNAH SANGGUP MENDOAKANMU
    BIARLAH ENGKAU GENTAYANGAN HINGGA KAU BISA MENEMANIKU DAN MELIHATKU….,
    TP BIARLAH LAH PERSAHABATAN INI MENJADI SUATU KEABADIAN DIANTARA SURGA DAN NERAKA
    TOLONG DOAKAN AQ HINGGA AQ SANGGUP UNTUK BERTAHAN TANPA PENYESALAN ENGKAU KURELAKAN SELAMAT JALAN KAWAN………………
    (KITA MASIH GAPAL KHAN…???)
    PEACE LOVE N ROCK’N’ROLL…..bahat gayam keonggg….

    Reply
  • 74. joni  |  April 24, 2009 at 8:11 pm

    MODOM LAH KO PA….

    Reply
  • 75. joni  |  April 24, 2009 at 8:14 pm

    MODOM LAH KO PA

    Reply
  • 76. Waslin Saragih  |  May 12, 2009 at 9:04 am

    sonari ma sonaha keadaan ni tiga sardolok nai??? siholan ma tumang diri lao mar babi panggang i tonga tiga. age pe marbuttak, tong do i ajjak hu bagas. sonari mar buttak dope ra tong ati??? Sonai homa motor SEPADAN pakon motor SIMAS siholan ma diri naik lao hu tiga.

    salam bani par SIMPANG HARANGGAOL haganupan agepe ija nasiam marianan. boi do homa nasiam mang hubungi au i nomor : 081381624315, 085925023011 atap pe bai email : aslinsaragih@yahoo.co.id.

    Horas…3x

    Waslin Saragih (BOGOR)

    Reply
  • 77. chobar  |  June 8, 2009 at 4:23 am

    TO : JONI
    ISE DO HO AMBIA
    ANGGO SONGON NA SOR HO MANORI AU
    BUKA HU FB KU DA
    DR_NAKO@YAHOO.COM
    ASE MARSITANDAON LOBE HITA
    OKY
    AQ TUNGGU

    Reply
  • 78. CHOBAR  |  June 12, 2009 at 4:39 am

    TO : JONI
    IDIA DOHO
    MASE LANG MASUK” HO HU FB KU
    ANGGO SONGON NA SOR DO HO MANORI AU
    BUKA LOBE ASE NARSITANDA’AN HITA
    IBOTO HO PELANG MARSAHAP BINATANG….

    Reply
    • 79. Girsang mergana  |  June 18, 2009 at 9:27 am

      aimase mar sipabintang lo…ai lang adong be arga ni binatang

      Reply
  • 80. CHOBAR  |  June 19, 2009 at 7:04 am

    TO : JONI
    IDIA DO HO KONTOL……
    ANGGO SONGON NA MELA HO MAMBUKA E-MAILKU
    ON NO TLP KU
    03183759196
    OKY AQ TUNGGU

    Reply
  • 81. HARTATO NABABAN  |  June 20, 2009 at 4:47 pm

    SALAM HANGAT BANI HAGANUP WARGA SARIBUDOLOK
    TARLOBIH BANI HASOMAN HU ALUMNI SMA N 1 SARIBUDOLOK STAMBUK 2008..ADONG SANLY, IDA, PAINGAT, BONAR, RONAL, ERI, SASTRI, SARI, YENNI, MAYA, YANTI, RANA, RANI, EVA , EKA, MAS COPET, RIO, KATUA BONAR PAKON NALEGAN…
    HORAS

    Reply
  • 82. girsang mergan  |  July 26, 2009 at 1:56 pm

    Horas….anggo adong mantan ex SMA neger S Dolok thn 92,ase boi hita marnostalgia(08128822958)
    B

    Reply
  • 83. Rajanson purba  |  September 9, 2009 at 9:39 am

    Horas sarbudolok ht ki..

    Reply
  • 84. Rajanson purba  |  September 9, 2009 at 9:42 am

    Mantap kh tg sardolok jar.

    Reply
  • 85. Joni A Girsang  |  September 30, 2009 at 9:14 am

    HUBANI SANINAKKU NA IATAS NOMOR 82 ISE DO GATNI HO AMBIA AU PE TAMMATAN 92 DO HAN SMA NEG SARIBUDOLOK DOHOT ALAMATHU PE ISARIBUDOLOK DO HOMA AIMA IGANGSETAN SONAIDOHOMA NAHUALOP PE TAMMATAN SIKKOLAH AI DO HOMA TAPI PARHUTA HARANGGAOL ANGGO HANAMI SONARI I MARINGANA I PULAU BATAM I NO 0813 64 77 5957

    Reply
  • 86. smk yayasan soposurung balige  |  October 1, 2009 at 4:13 pm

    Salam Sejahtra untuk saudara, dan terimakasih

    Reply
  • 87. Girsang  |  October 5, 2009 at 11:17 am

    Adong do ijon koncokku alumni SMP Neg 1 tamatan 86

    Reply
  • 88. Jonni Girsang (turki)  |  October 22, 2009 at 4:23 am

    anggo huida gambar ni inang nai tiga ai taringat au tahun 1976 dohot hasomanku sdr Wardis Girsang parBandar Raya mulak sikkola hari rabu marsorong tapi aku salut samabeliau Kuliah di IPB Kudengar Tanpa test. Kalau baca ini atau ada yang mengenal nya tolong infokan pada saya girsang01@yahoo.com atau kawan kawan tamatan SD GKPS thn 1976 masihol au baninasiam ganupan

    Reply
  • 89. Rasma Silalahi  |  November 18, 2009 at 7:38 am

    anggo parudan beccek ma tiga i…

    Reply
  • 90. perdin saragih  |  January 4, 2010 at 5:36 pm

    marbutak

    Reply
  • 91. perdin saragih  |  January 4, 2010 at 5:37 pm

    au alumni sma neg sardolok

    Reply
  • 92. Bram  |  January 8, 2010 at 4:38 am

    Hrs banta ganup….aupe hinan sma neg 1000 dlk do,angkatan 92. Kawan on emailhu brampurba26@yahoo.com

    Reply
  • 93. janry Girsang  |  February 4, 2010 at 3:28 pm

    mulak han sikkola singgah hutiga manuhor martabak…!!!
    humbani nasiam siswa atappe alumni SMAN 1 Silimakuta ase gabung ma hu grup; SISWA dan ALUMNI SMA N 1 SILIMAKUTA.

    Reply
    • 94. janry Girsang  |  February 4, 2010 at 3:31 pm

      Grup facebook: SISWA dan ALUMNI SMA N 1 SILIMAKUTA.

      Reply
    • 95. wilman firwadi saragih  |  October 5, 2010 at 6:41 am

      oke au wilman saragih tamatan 2006 jd au ma sada ikatan alumni da connect 081375908166

      Reply
  • 96. perdin saragih  |  March 6, 2010 at 4:39 pm

    pada kemana semua alumni sma neg saribudolok

    Reply
  • 97. perdinsaragih  |  March 23, 2010 at 6:18 am

    gmna sekarang kbar sma kita

    Reply
  • 98. perdinsaragih  |  May 5, 2010 at 4:35 pm

    mari kita membangun sardol dengan saling bahu membahu

    Reply
  • 99. strisno sinaga  |  May 15, 2010 at 10:28 am

    horas banta parsar dolok,au pargaja pokki go adong kenalan nasiam pargaja pokki hubungi nasiam au

    Reply
  • 100. steven  |  May 28, 2010 at 11:49 am

    Horas ma banta haganupa.

    Reply
  • 101. steven  |  May 28, 2010 at 11:50 am

    Horas ma banta haganupan

    Reply
  • 102. steven girsang  |  May 28, 2010 at 11:53 am

    Au tading i Tangerang, orang tua asalni han Tiga Raja

    Reply
  • 103. ag271291  |  June 1, 2010 at 2:28 am

    Salut hubani napeduli hu Tano hasusur, Au alumni SMAN lulus thn 1983, sonari tading i Bandung, sonari i porsayahon Tuhan Sada usaha Grosir Sepatu dgn sistem Penjualan Langsung, atek adong nasiam hasoman sahuta/diha2 na berminat martiga2 sepatu boi i hub antongirsang@ymail.com/0813 2121 2727 salam kenal hu banta haganub tarlobih alumni SMA N

    Reply
  • 104. andriono sipayung  |  June 16, 2010 at 2:03 pm

    horas sma neg, naha kbr guru2 na sht do ganupan kan, apalagi pak RKS naha kbr mu pak sht do ham kan? anggo au sht do gitu lo pak ahami???????????????????

    Reply
  • 105. khitonk  |  June 25, 2010 at 4:19 am

    kren…

    peace slalu…

    Reply
  • 106. Andriono sipayung  |  April 10, 2011 at 12:56 am

    Horas simalungun……

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Blog Stats

  • 68,789 hits

%d bloggers like this: